Jusco Melaka Meletup? Ada Yang Mati?

Update Berita Harian dalam Facebook

Update Berita Harian dalam Facebook

Baru beberapa hari yang lalu aku bercerita berkenaan kesesakan lalu lintas yang bakal meruncing di kawasan sekitar persimpangan Melaka Sentral akibat pembukaan Jusco Bandar Raya yang akan memulakan operasinya pada 17 Disember 2009 nanti.

Hari ini aku tengok dalam update berita mutakhir Berita Harian berlaku pula letupan di Jusco. Lihat screenshot di bawah.

fb-bharian-jusco-melaka-boom

Seorang MATI sebelum beroperasi?

Belum dibuka kepada orang ramai sudah ada kes berat camni, kompom berhantulah Jusco tu nanti..hehe momok.

Sumber Berita: Berita Harian Online.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

6 Responses

  1. mrkay says:

    haiyo.. bahaya betul.. tp aku rindu jusco Ayer Keroh.. dah dkt 2 tahun tak singgah sana.. dulu kalau aku kelaparan, mesti aku pegi jusco Ayer Keroh.. dah dkt je dgn rumah sewa aku :p

    tp kalo yg baru tu meletop2 bagai, mcm tak nak je jengah. hahah
    .-= mrkay´s last blog ..Musuh atau kawan baik? =-.

    • ejam says:

      tuler, blom bukak dah meletup segala bagai, tapi mcm biasa, kes terpencil…biz akan tetap diteruskan…huhu

  2. sayang says:

    bahayanya..belum bukak dah meletup…CF dah dpt ke belum tu…

  3. Kujie says:

    suka screenshot Berita Harian tu…ttg Jaya Jusco dan typo…

    hehehehe
    .-= Kujie´s last blog ..Dinner bersama Azman Ishak dan isteri ditemani Noktahhitam =-.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.