Cek NUFFNANG Pertama.

Nuffnang

Nuffnang.com.my

Syukur Alhamdulillah.

Buat pertama kalinya aku menerima cek dari Nuffnang. Nilainya tidak banyak namun aku tetap bersyukur kerana mereka benar-benar membayarnya tidak seperti Advertlets yang tidak membayar sesen pun kepada aku setelah apa yang aku bantu mereka menjana pendapatan. Sesungguhnya jika orang itu berniat menipu maka tidak tahan lama perniagaannya.

Ok berbalik kepada cerita asal, aku rasa sangat teruja dan gembira. Beberapa keping gambar telah aku rakamkan sebagai bukti aku telah menerima cek pertamaku.

Keyboard aku menaip entri

Keyboard aku menaip entri

Sampul pertama dari Nuffnang

Sampul pertama dari Nuffnang

Cek pertama dari Nuffnang

Cek pertama dari Nuffnang

Terima kasih Nuffnang…aku sayang kau lebih ler…

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini “Setiap Gambar Ada Cerita”. Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

14 Responses

  1. Amir says:

    wah…
    interesting….
    ni dapat bapew? gtaw la..
    he3..
    bapew lama dah gune nuffnang??
    .-= Amir´s last blog ..Bercinta umpama Menunggu Bas.. =-.

    • ejam says:

      dpt skit jer…baru 1st time kan…
      join utk sen pertama pd 22 Januari 2009, cek pertama rekues pada 22 Disember 2009…
      pada 02.02.2010 dpt cek pertama…
      syukurlah mereka bayar…

  2. aisyah says:

    wah,bestnye….
    xsaba nk dpt duit..hee~
    😀

  3. Aini says:

    bestnye.. tahniah =)
    .-= Aini´s last blog ..Aku Sedih Melihat Adegan Putus Cinta =-.

  4. Anarm says:

    aku nk kumpul byk2 dulu.. huhu
    .-= Anarm´s last blog ..Tutorial untuk sorokkan shoutbox =-.

  5. Mus says:

    wah.. duit nuffang!! best
    .-= Mus´s last blog ..Bagaimana Nak Elak Blog Anda Daripada BANDWIDTH LIMIT EXCEED?? =-.

  6. mijie says:

    bestnya dah dpt check dari nuffnang, aku dah 2 tahun tapi tak cukup2 lagi untuk dpt satu check, sadiss

  7. suhaisweet says:

    wah..syukurla. semoga terus aktif berkarya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *