Kuala Lumpur



Kuala Lumpur, originally uploaded by ej@m.

Baru sampai kedutaan Bangladesh untuk collect semula passport pekerja. Nasib baik sampai awal sebelum jalan kotarayaku mula jem. Macam biasa sampai awal pun kaunter belum buka, begitulah cara kerja mereka. Entah bila nak berubah, dah ler sistem masih lagi primitif. Kena cukup sabar kalau berurusan dengan mereka. Ini adalah kali terakhir kerja aku berurusan dengan mereka. Semoga pengganti aku nanti akan bleh sesuaikan diri.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

5 Responses

  1. eiman says:

    jadi ejen cari pekerja asing ker? hehe

    • ejam says:

      memang keje dgn agen pun sejak 5 tahun nie, lepas nie xde dah kot coz akan tukar keje lain pula…

  2. zik says:

    familiar lah tempat nie… hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.