Siapa Punya Kerja Nie?

Bersepah-sepah, ingat barang mainan ker?

Semalam balik sahaja dari kerja macam biasa aku akan kemas-kemas rumah dulu, cuci apa yang patut. Bila sampai bahagian dapur tempat barangan untuk kegunaan basuhan kelihatan ada malapetaka berlaku. Tidak syak lagi ini mesti kerja budak kecik nama Haq tu. Aktiviti ini biasanya dilakukan kalau dia berada di dalam walker.

Bayangkan aksi muka dia seperti gambar di bawah ini ketika dan selepas melakukan onak…

Gelak besar…

Nasib baiklah anak papa ni comel, nak babap pun tak sampai hati. Hukuman yang biasa aku berikan ialah gelikan ketiak dan perut dia dengan misai dan janggut….haha.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

3 Responses

  1. Anarm says:

    comel je Haq gelak camtu..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.