Tolong Lipat Baju Juga.

Nak tolong juga.

Kebetulan ketika Haq sampai saja ke rumah selepas mamanya ambil papa baru hendak mula lipat kain baju. Dia apa lagi ambil peluang untuk turut samalah. Kenalah hentikan dulu proses melipat, layan dia main dengan kain baju dulu. Tapi tidak lama kerana beberapa minit kemudian dia minta susu dan terlelap. Waktu itulah paling sesuai untuk aku sambung semula kerja tertunda tadi.

Apa tu? minta papa sabar ker apa?

Nasib baiklah ketika dia tertidur aku berjaya siapkan lipat dan simpan semua kain baju yang ada. Sedang elok selesai saja dia pun sedar.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

4 Responses

  1. Anarm says:

    susah jugak ada anak buas macam ni.. hehe.. aku penah jugak main dgn kain2 baju masa kecik dulu.. besttt.. 😛

  2. indobrad says:

    kali pertama berkunjung ke mari. ah, lucu sekali. Haq ya namanya?

    Salam hangat dari Jakarta 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *