Gelombang Banjir Kedua Di Pantai Timur Telah Bermula.

image

Hujan sejak malam tadi.

Dari malam tadi lagi hujan turun sampailah ke pagi ini. Bumi kampung ini basah dan sejuk dengan rahmat hujan. Suburlah tumbuhan yang ada, kita sebagai manusia tidak bolehlah merungut bila hujan.

image

Tiada kenaikan air berlaku.

Nasib baik kawasan kampung mertua tidak naik air walau macam mana lebat hujan sekalipun, syukur.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

2 Responses

  1. Anarm says:

    balik rumah mertua aku kat kelantan baru ni semua jalan masuk ke kampung dah naik air dah.. nak tak nak kereta kena redah jugak air banjir tu.. habis kotor kereta.. huuu

    • ejam says:

      syukurlah kawasan rumah mertua aku memang tak pernah naik air sangat, skit2 tu ada ler.
      kesian kereta kau kan kena redah banjir..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *