Aktifkan Semula Fail PEKA.

Awal tahun 2013 kami dimaklumkan bahawa PEKA tidak lagi dibuat kerana digantikan dengan sistem PBS. Bila sudah tidak buat maka segala fail yang terlibat diasingkan dari rak. Nasib baik tidak dihapuskan.

image

Fail PEKA tingkatan 1.

Kini laporan ringkas PEKA pula perlu dihantar kepada Ketua Bidang untuk tindakan dia mungkin. Haruslah punggah semula segala fail yang ada, jadi minggu ini akan sibuk mengadap fail-fail tersebut sahaja. Laporan apalah agaknya yang akan aku hantar nanti.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

4 Responses

  1. Anuar says:

    Banyaknya Fail… 😉

    • ejam says:

      memang banyak, tu ada lagi yg belum diserahkan untuk dikerjakan.
      harap2 boleh setel semua kerja dalam minggu ini juga.

  2. aimi says:

    saya langsung tak setuju dgn PBS ni. Adik saya jd pemalas dan makin bodoh belajar dia. exam mmg dah takde. So mcm mana nak tau sejauh mana bdk2 ni phm apa yg dorg belajar ? kalau setakat dapat band yg tinggi sbb tiru membe punya folio copypaste dr wikipedia. Apa pun tak dpt.

    • ejam says:

      Btol juga tu..ada kebenarannya di situ.
      Bila budak2 tidak “dipaksa” belajar utk peperiksaan jwbnya ramai yg main2 saja.
      Dalam kelas boleh nampak yg buat bisingnya lg ramai dr yg nk belajarnya.
      Lagi sedih bangsa kita plak tu…erm jahanamlah jwbnya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.