Haq Asah Gigi.

Agak-agaklah wahai anakku Haq kalau iya pun gatal gigi tu. Lapar sangat ker sampaikan kerusi pun nak dihonggesnya. Baru lepas makan waktu tu.

image

Buat apa tu?

Dalam senyap-senyap jer dia buat kerja begini. Janganlah wahai anak, rosak kerusi dan membahayakan kesihatan diri juga nanti.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini “Setiap Gambar Ada Cerita”. Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

9 Responses

  1. titan says:

    takpe..beli aje kerusi baru. haha..

  2. Anarm says:

    Nampak macam selesa je Haq bersantai2 kat atas kerusi tanpa pakai baju.. Dok tengok TV ke tu?

    • ejam says:

      a’a sambil tgk tv sambil buat keje lain.
      skrg ni kwsn rumah kami panas dr siang ke malam, memang lps mandi petang tak pakai baju dah, bila dia dah tidur barulah sarungkan baju dan seluar.

  3. Datin Tyka says:

    good boy..
    asah lagi.. kalau tak kat kerusi, haq asah kat tangan papa nya ye

  4. Mus says:

    nasib baik kerusi jadi mangsa.. kalau orang kena gigit.. menangis juga dibuatnya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *