Melampau Betul Kenaikan Insuran Motor Tahun Ini.

Gambar menunjukkan cover note insuran motor aku tahun lepas iaitu ketika baru beli. Pada 11 April ini akan tamat tempoh jadi harus perbaharui roadtax dan insuran.

Aku hubungi syarikat motor tersebut tentang kira-kira insuran tahun ini. Bayangkan tahun lepas hanya RM345.33 sahaja dan tahun ini pula RM411.00 jadinya. Alahai lari bajet aku bulan ni, kena korek tabung jugalah nampaknya.

Terima kasih kepada kerajaan Malaysia yang mendahulukan rakyat. Saya mesti pilih…tet tet.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

8 Responses

  1. Juan says:

    aku ada mtor, x renew lagi, ehhehee, pakai naik kereta ja

  2. Anarm says:

    nasib baik motor aku guna insuran murah. tiap2 tahun dalam RM130 camtu je. tak pakai insuran mahal2

  3. titan says:

    hoho..tabung anak ade kan? hehe..

  4. Mus says:

    motorsikal saya lama lagi nak expired.. nantilah tengok macam mana..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.