Papa Berkursus Haq Teman Mama.

Sekarang waktu rehat, pergi beli bungkus makanan tengah hari. Bila tengok Haq dengan mamanya dia baru saja tidur. Letihlah tu sebab kena bangun awal tapi malam tadi awal dia tidur sampai tak sempat mandi pun.

image

Tidur gaya senang hati.

Harap-harap lamalah dia tidur, dapat mamanya selesaikan kerja yang ada. Kejap lagi aku nak masuk kelas balik, sekarang cuba untuk lelap kejap.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

2 Responses

  1. Datin Tyka says:

    comel la HAQ.. puas tido tu

    • ejam says:

      memang puas sangat tidurnya tu, dah berak waktu papanya berkursus maka kenalah mamanya cebokkan, nasib baik mamanya tak pengsan sebab alahan mamanya ialah bau Haq dan papanya..hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.