Terima Kasih Mama Belikan Beg Sekolah Baru.

Terima kasih beg kuning atas khidmat yang diberikan.

Terima kasih beg kuning atas khidmat yang diberikan.

Alhamdulillah dan terima kasih sayang. Dapat hadiah daripada isteriku iaitu sebuah beg sekolah yang baru dibeli dari Superbuy.my. Ada banyak pilihan warna dan aku pilih warna biru hitam sebab aku minat warna biru sangat-sangat. Beg kuning tu beg lama yang telah lama berkhidmat dengan baik pada aku.

Ada sokongan belakang yang tebal.

Ada sokongan belakang yang tebal.

Sokongan pada bahagian belakang beg ini juga agak selesa sebab ianya keras dan kekal bentuknya dapat menyokong belakang badan dengan baik sesuai sangat dengan orang yang naik motor macam aku ni.

Pilihan warna biru hitam.

Pilihan warna biru hitam.

Poket-poket yang disediakan juga cukup bagi aku muatkan apa yang sepatutnya. Bungkusan beg ini dihantar bersama 1 teddybear yang isteriku belikan untuk anak aku. Habislah Haq dapat teddybear jawabnya jadi bahan gigitan ler.

Sesiapa berminat boleh dapatkan beg ini di Superbuy – Bagman Sweat Backpack yang berharga RM76.00

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

10 Responses

  1. sweetkurma says:

    wahhhhh seronoknya isteri belikan hehe

  2. titan says:

    wah..best la. ada beg baru.

    • Ejam Othman says:

      macam budak2 sekolah kan seronok dpt beg baru…hehe
      memandangkan aku keje di sekolah maka beg itu jdlah beg sekolah secara otomatiknya…sekian.

  3. fyna says:

    lawa beg tue. terima kasih mama~
    ^_^

  4. Myra Jay says:

    MJ baru dok berangan nk beli beg ni kat superbuy tu la tp tak terbeli.. bila tgk mmg cntik pun kan..hehe

  5. Mus says:

    untung ada yang prihatinkan bro..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.