Anarm dan Isteri Bersama Baby Irfan.

image

Irfan jadi rebutan.

Seronok tengok baby Irfan yang menjadi daya tarikan dalam majlis Iftar Denaihati ini. Anarm dan Sue juga tidak lepaskan peluang untuk menggomol Irfan. Kegebuannya menjadi pujaan ramai.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

11 Responses

  1. akubiomed says:

    Anarm kena belajar dukung bayi dah. 🙂

  2. azwan says:

    dah sama bulat dengan anarm.hehe..

  3. suraya says:

    mesti tak kan lepaskan peluang punye.. dah lama sgt geram dgn budak bambam ni, akhirnye dapat jugak gomol.. hehe

  4. abis glamor la irfan.. mmg gebus pon dia.. ema je geram betul xdapt nak jumpe lagi.. (^_~)

  5. Mus says:

    seronok tengok baby sihat

  6. titan says:

    hehe..abang long dengan adik bongsu nih..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.