Rahsia: Ini Kupon Diskaun Zalora Malaysia.

15% Diskaun.

15% Diskaun.

Jangan beritahu pihak Zalora Malaysia (dibaca beritahulah aku tak kisah) yang aku sebarkan pada semua orang tentang kupon diskaun rahsia ini. Siapa nak bagi diskaun 15% untuk setiap pembelian kan. Sempena bulan Ramadhan yang mulia ini marilah kita berkongsi kegembiraan dalam membuat persiapan hari raya.

Gunakanlah kupon diskaun tersebut dengan syarat anda adalah pelanggan baru Zalora Malaysia.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

9 Responses

  1. Mus says:

    tak pernah shopping sana lagi

  2. Anuar says:

    Bestnya kalau dapat kupon Diskaun daripada Zalora…. Dapatlah juga jimatkan sedikit perbelanjaan raya ni…

  3. hafizmd says:

    Selalu jenguk belum berani nak beli…hehe

    • Ejam Othman says:

      semoga ada keberanian nanti yer, mungkin ramai jd tak berani bila terbaca kes2 seram tentang zalora ini, syukurlah setakat ini semua pembelian saya sampai dengan selamatnya.

  4. fyna says:

    tak pernah cuba lah beli kat situ. ok ke barang nya?

  5. yr says:

    Masa sign up newsletter Zalora, Zalora akan bagi RM 20 voucher. Best shopping kat Zalora.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.