Sweetnya Anak Papa.

image

Main tudung mama.

Bosan menunggu waktu berbuka maka Haq capai tudung mamanya buat main. Dia minta mamanya sarungkan lagi. Alahai anak bujang papa ni buat kami gembira pula petang-petang begini.

Sabarlah sayang tak lama dah nak berbuka. Nanti kita makan sama-sama yer.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

14 Responses

  1. zie fauzi says:

    alolololo…tomeinya dia…. hihihi

  2. Anarm says:

    Comelnye.. Hahaha..

  3. Denaihati says:

    memang comellah, si kecik ni pun puasa yer…

  4. Hahaha, memang sweet sangat si Haq ni

  5. Anuar says:

    Alahai… Comeynya… Anak saper lah ni… hehehe

  6. titan says:

    boleh la plak macam tu. haha..

  7. AkmaOmar says:

    Alahaii cutenya… Hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *