2 Barang Sekali Sampai Yang Betul dan Yang Silap Hantar.

image

Baru dapat bungkusan dari Lelong.my sebentar tadi. Kali ini aku pelik juga tiba-tiba sampai dua pula. Bila buka bungkusan kedua baru betul barangan yang aku beli iaitu Riddex. Macam mana boleh kedua-dua barangan tersebut di alamatkan kepada aku. Kena minta duit pos dari penjual untuk aku poskan barangan yang silap tadi terus ke pembeli yang tertera alamatnya pada invois.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

13 Responses

  1. Anuar says:

    Boleh tersalah hantar pula… Tentu pembeli yang lagi satu sedang menanti barang yang mereka beli…

    • Ejam Othman says:

      tuler kesian kat pembeli tu, petang ni aku akan poskan ke pembeli tersebut.
      keluar duit sendiri dulu nanti klaim kat penjual tu.
      kalau dia tak nak bayar aku sumpah jadi kereta bmw…hehe

  2. puanbee says:

    lorr nasib jujur ..kalau tak naya la org yang membeli tu .. nanti review riddex

  3. yeay.. riddex dah sampai…

    sy pun tak review2 lg ni :p

  4. titan says:

    pehh..rajin benar hang shopping ekk..

  5. sukma says:

    nasib baik ko amanah Ejam, kalau kat orang lain takut barang ku milikku jua….ahaks….

  6. cikgu naman says:

    kesian empunya barang sebenar..

    kalau dapat kepada yang tak bertanggungjawab dia dah ambik dah

  7. Mus says:

    tak sistematik lah cara dorang berurusan.. boleh salah pulak..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *