Kompaun AES Dikurangkan Kepada RM150.

image

Pengumuman telah dibuat oleh Pak Menteri bahawa Kompaun AES Dikurangkan Kepada RM150 berbanding sebelum ini RM300. Nampak macam menarik ada tolak ansur di situ namun kenapa dikurangkan tidak pula dimansuhkan sahaja AES tersebut yang nyata membebankan rakyat. Bukan tak nak ikut peraturan tapi kalau peraturan itu sendiri terpakai mengikut kasta rakyat dan orang yang berpangkat apa cerita. Tiada ketelusan dalam pelaksanaan amat mengecewakan.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini “Setiap Gambar Ada Cerita”. Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

8 Responses

  1. anuar says:

    Syukur alhamdulillah. . Ada tolak ansur di situ. . Dapat juga ringankan beban rakyat Malaysia yang dah terkena “tangkap gambar percuma” di jalan raya. .

  2. Setakat ni masih lagi selamat daripada ditangkap oleh AES ni. Hehe

  3. Mus says:

    setakat ni, belum lagi kena photoshot dengan kamera aes

  4. Dianaa says:

    50% jugak kurang tu. boleh lah daripada kena bayo RM300 tu

  5. Ain says:

    boleh la kurang stengah harga.. cuma kurang telus tu la kan jadi isu nya..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *