Lepas Subuh Ajak Keluar Lepak Depan Rumah.

image

Seboleh mungkin dia menangis ajak mamanya keluar dari bilik nak tengok ada orang atau tidak yang dah bangun. Orang lain sedap sambung tidur dia pula sibuk nak main ler tu. Aku bukakan pintu depan rumah tunjuk dia yang masih gelap lagi diluar.

image

Akhirnya dengan aku sekali turut serta melepak depan rumah sambil layan bunyi ayam berkokok. Perangai dia sekarang buat papa dan mama istighfar panjang. Lepas dapat adik nanti harapnya dia akan berubah…ok yer Haq.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

5 Responses

  1. anuar says:

    Haq ni meragam sebab nak dapat adik baru lah ni.. hahaha. .

  2. Ain says:

    Heheh budak2 kena byk sabar kan…

  3. Dianaa says:

    macam-macam pe’el budak kecik, hihi

  4. Elok la tu lepas subuh tak tidur. Buat kerja murah rezeki. Haha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.