Nak Ikut Pergi Pasar Konon.

image

Kesudahannya papa menunggu dalam kereta bergilir-gilir dengan mama sambil membeli apa yang patut. Punyalah dia nak ikut walhal dah suruh tinggal dengan sepupunya di rumah. Selesai membeli dan dalam perjalanan balik pun lena masih diteruskan. Ngantuk sangat agaknya sebab jaga awal.

Tengahhari ini nak pergi berkelah, kerja gila tak gila jugalah sebab berkelah tengah hari…haha

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

4 Responses

  1. Mus says:

    sedap dia tidur tu..

  2. Ain says:

    hahah berkelah tghari dia tidur tak..hehe.

  3. Dianaa says:

    pakai smart, sudahnya tido dalam kete. sian dia penat lah tu

  4. Haha. Akhirnya kecundang sebelum tiba di destinasi la ni.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.