Meggi Pun Cikti Nak Baham.

image

Semalam petang sekitar jam 5 gitu aku selamat sampai ke rumah semula setelah hampir 9 hari berada di kampung menyambut kelahiran anak ke-2 kami yang baru lahir. Bila dah tinggalkan rumah lama sebegitu mestilah berhabuk jadinya.

Bila aku tengok stok makanan yang ada nampaknya sebungkus meggi goreng telah dijamah oleh cikti. Mentang-mentang tiada orang di rumah maka dia bermaharajarela gitu. Nasib baik kemusnahan yang dilakukan kecil sahaja.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini “Setiap Gambar Ada Cerita”. Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

3 Responses

  1. Mus says:

    kesian cik ti kelaparan tu bro..

  2. Dianaa says:

    ingatkan sape lah tadi. ciktikus rupanya. haha

  3. Ain says:

    Cikti lapar tuan tak masak..hehe..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *