Kereta Pun Mekap Juga.

image

Penggunaan bahasa sebutan harian pada papan tanda perniagaan tidak sepatutnya terjadi. Terjumpa kedai ini di sekitar kawasan Kota Bharu, Kelantan. Siapa nak cantikkan kereta bolehlah pergi kedai ini mesti puashati punya…hehe.

image

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

11 Responses

  1. Mus says:

    jangan jer org pompuan masuk sini plak

  2. deno says:

    heee… ada juga ayat mcm tu kat kedai kereta^^

  3. Zali says:

    Kreatif owner kedai ni.

  4. Aniq Bukhary says:

    tu merupakan antara strategi pemasaran… 🙂

  5. Ain says:

    Kereta pun nak mekap eh.. haha.. mesti ramai trtarik klw mcm ni..

  6. hanif says:

    bos mekap kereta saya jadi evo 3 boleh

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *