Shaklee Performance Sesuai Diambil Ketika Cirit-Birit.

image

Shaklee Performance Sedap.

Memandangkan semalam aku diuji dengan cirit-birit yang agak teruk badan terasa sangat lemah. Mana tidaknya habis segala benda dibuang sampai tak tahulah apa lagi yang terbuang. Cecair dalam badan terasa sangat berkurangan dan rasa dihidrasi sangat. Nasib baik ada Shaklee Performance berperisa oren yang aku ambil sebagai pengganti cecair dalam badan yang telah hilang.

Hari ini rasa lebih baik dari semalam, semoga esok dapat gerak pulang ke sarang semula untuk meneruskan kerja tugasan hakiki.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini “Setiap Gambar Ada Cerita”. Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

7 Responses

  1. Mus says:

    biasa minum air garam jer bro.. tu jer yang ada..

  2. Bahrain says:

    fuh! mesti lega cirit birit dah tak ada..baru terasa nikmat..hehe

  3. titan says:

    gi jumpa doktor la terus. tanya apa pasal..

  4. Aniq Bukhary says:

    member sebilik saya kat hostel nie ada jg amalkan benda nie…

  5. Ain says:

    Shaklee pun dah femes skarang.. tapi sy blum ada amalkan lagi.. mungkin akan dtg.. tgk testimoni kawan dlu.. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *