Termenung Dulu Sebelum Tidur.

image

Fesyen Aqil nak tidur memang begitu, dia akan buat mulut comel lepastu mulalah berangan sampai terlena. Bila dah tidur tengok muka dia sayu jer rasa. Kena sentiasa ada orang di tepinya sebab dia kerap terkejut dan akan menangis bila terjaga dari lena. Kalau dah mengantuk tu walaupun lampin bertahi pun dia akan tetap juga tidur walaupun tak lama tapi jadilah kejap sebelum dia minta lampinnya disalin.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

9 Responses

  1. Ada kertas atas dahi sedu la tu kan…

  2. KongsiBlog says:

    subhanallah.. 😀

  3. deno says:

    alahai comelnya…. 🙂 kertas atas dahi, mesti sedu kan? sebelum tu celup air sikit.. biasa tengok mcm ni bila baby sedu 🙂

  4. Aniq Bukhary says:

    Comel je tengok mata Aqil nak tdo tu.. 🙂

  5. Aniq Bukhary says:

    Berapa dah umur Aqil nie bro?

  6. Ain says:

    Ohh mcm tu dia yer sebelum tido.. menung apa tu Aqil..hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *