Dalam Timbunan Kain Pun Boleh Tidur.

image

Kalau dah penat sangat memang tak kira di mana saja dia boleh lelap, ciri-ciri ini sama macam Papanya..hehe. Lepas sarapan pagi tadi jalan-jalan sikit dan sampai ke rumah dah hampir jam 2 petang, memang waktu sepatutnya dia tidur.

Memang lepas solat Zohor tadi ingat nak mandikan dia dulu sebelum tidur tapi dia lena dulu sebelum waktunya. Sekarang dah pindahkan atas katil dalam bilik supaya dia tidur lama sikit, rasa macam nak join sama. Selamat malam semua…hehe.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

3 Responses

  1. Anuar says:

    Kesian saya tengok anak bro ni.. Dekat timbunan kain pun dia boleh tertidur…

  2. guliroket says:

    dulu selalu gak tdo macam tu. hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.