Bersilang Kaki Macam Orang Besar.

image

Aqil punya feveret sekarang ialah silangkan kaki dia tu bila dibaringkan. Gaya dah macam orang besar, ada gaya bos juga. Bila menyusu badan tengok aksi ni memang geram. Sikit hari lagi dapat goyang-goyang kaki sambil menyusu memang sengaja nak kena gigit peha gebu tu ler jawabnya.

image

4 bulan terasa cepat masa berjalan. Tinggal 2 bulan sahaja lagi untuk Aqil diperkenalkan dengan makanan tambahan selain bekalan susu ibu. Bila dah mula makan nanti harapnya Aqil menggebu dengan lebih lagi dan tidak memilih makan, asal suap jer telan itulah yang diharapkan macam abang Haqnya yang tak memilih makanan.

Kaki kecil jari kontot peha gebu inilah yang akan Papa dan Mama rindui bila anak-anak meningkat dewasa.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

7 Responses

  1. zie fauzi says:

    tudia peha gebu dia… meh nak gigit sikit… 🙂

  2. fyna says:

    alololo….gebunya kaki dia. ehehe… sihat betul tue.

  3. suriaamanda says:

    dah besar nak jadi boss ni….

  4. titan says:

    peh. memang gebu. hoho..

  5. Fadhil says:

    tu dia kaki. sihat walafiat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *