Jangan Main-Main Dengan Bos Kecil HEYdotMY.

image

Duduk atas kerusi tu sambil tengok tv, bukan main lagi gaya ala-ala bos gitu. Oh ya betul Aqil pakai Seluar Pelikat yang dijual di Instagram HEYdotMY tu. Nasib baik muat sebab pilihan untuk saiz baby dan kanak-kanak tak banyak sangat. Buat masa ini belum sedia nak jual untuk saiz baby dan kanak-kanak kerana stok susah dapat.

image

Abang Haq datang nak duduk sikit pada kerusi tu yang sah-sah saiznya kecil tak muat untuk dua orang.

image

Abang ni tak nak dengar cakap pula Papa dah bagitau tak muat tu memang tak muat ler. Nah ambil sepakan manja kaki comel Aqil ni.

image

Hah bangun pun tahu takut dengan sepakan Aqil. Disebabkan strategi rampas kerusi tak berjaya teknik hadang depan tv dilakukan. Dah tentunya Aqil tak boleh buat apa sebab jalan pun tak boleh lagi.

Jalan cerita ini adalah rekaan sahaja, jangan ada yang percaya Aqil sepak abang Haq pula yer, Aqil anak yang baik begitu juga Haq seorang abang yang penyayang.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

8 Responses

  1. Anuar says:

    Gambar bos dan second bos heydotmy.. Masing-masing bergaya dengan seluar pelekat yang dipakai… 😉

  2. Biasalah tu karenak anak-anak… kadang2 mereka berbaik, kadang2 mereka bertengkar dan kadang2 mereka bermain bersama dan kadang2 mereka main mengikut bersendirian. Layan lah mereka dengan penuh kasih sayang. Semoga suatu hari nanti mereka pula menjaga kita.

  3. titan says:

    hoho..ada juga saiz kanak-kanak eh..

  4. Hafizul says:

    Haha…ini memang tak berani nak main2..cantik la seluar pelikat budak kecil ni..hahaha

  5. Anonymous says:

    What’s up, I check your new stuff daily. Your humoristic style is witty,
    keep up the good work!

    Have a look at my web-site: sms l?n

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.