Etiqa Takaful Bagi Cek Pembayaran Pengagihan Lebihan.

image

Pertama kali dapat cek dari pihak Etiqa Takaful ini. Katanya sebagai pemegang sijil takaful dengan mereka maka layak dapat perkongsian keuntungan mereka. Nilainya tidak banyak hanya RM35.49 sahaja, syukurlah itupun duit juga rezeki yang tidak dijangka.

Esok bolehlah bank-in cek ini, rasa macam dah lama juga tak masukkan cek ke bank. Kalau ada orang nak bagi cek jangan segan-segan emailkan sahaja kepada saya nanti saya bagi alamat rumah…hehe.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

7 Responses

  1. farzli says:

    nilai tu dah leh buat blanje roti canai dah tuuu…

  2. papa mifz says:

    alhamdulillah…semoga berterusan murah rezeki ya bro…=)

  3. lin azlina says:

    takaful malaysia pun ada bgi jugak lebihan mcm tu.. tiap tahun dapat… insuran kete

  4. Stuwie says:

    Saya pun ada teirma juga. Tapi rasanya dah tutup akaun Etiqa beberapa tahun lepas. Setakat ni, dah dua kali terima. Pelik juga.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.