Nasi Lemak 70 Sen Yang Sedap.

image

Alhamdulillah syukur rezeki baru sampai tengah hari tadi malam ini dapat pula nasi lemak 70 sen yang sedap tu. Sebelum ini ketika kami balik Melaka dapat rasa nasi lemak ini waktu sarapan. Bayangkan nasi lemak serupa dimakan waktu malam…sedap lagi bertambah.

image

Kebetulan abah tempah lebih nasi lemak ini untuk disedekahkan ke surau taman perumahan ini. Ditinggalkan beberapa bungkus untuk kami di rumah. Ada lauk tengah hari tadi, aku tambahkan sekali makan bersama nasi lemak. Kombinasinya pelik tapi sedap, itu yang penting kata kunci kepada kekenyangan. Syukur.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

8 Responses

  1. Anuar says:

    Kuantiti nasi lemak ni sedikit, memang padan dengan harganya 70 sen.. Tapi kalau rasanya sedap, memang berbaloi sangat-sangat beli nasi lemak ni… Ada sebungkus lebih tak Bro? hehehe

  2. Hafiz Rahim says:

    Sekarang dah susah dah kan nak dapat nasi lemak harga 70 sen. hoho

  3. Nasi lemak macam nie kalau letak kat restoran seafood memang cepat laku la…. aku je mahu 3,4 bungkus….hahahaha

  4. Rare bro ! Susah nak jumpa nasi lemak 70sen.

  5. titan says:

    paling murah sekarang..singgit aje aku jumpa..70 sen ni dah kira barang rare dah ni..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.