Begitu Caranya Tengok TV.

image

Alahai Aqil anak Papa yang semakin bijak dan sihat ini. Macam-macam ragam dan laku dah pandai sekarang ni. Semalam tengah hari sambil guling-guling tengok tv dengan anak-anak si Aqil ni boleh pula merayau. Ingatkan nak masuk bilik rupanya..

image

Begitu kaedahnya tengok tv ya anakku. Nak kata sakit perut tak pula. Ni mesti bosan tahap dewa ni sementara tunggu Mama selesai solat nak berkepit menyusulah tu.

Best juga layan karpet bulu-bulu tu kan. Letak pipi gebu dia dan bila angkat nanti merahlah sebelah pipi tu. Berlampin jer di rumah sebab cuaca agak panas lagipun dia masih tak selesa lagi kesan demam keluar bintik-bintik merah masih berbaki lagi.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini “Setiap Gambar Ada Cerita”. Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

2 Responses

  1. shark says:

    hahaha..
    ini mmg aksi terlarang nie..
    anak xper lagi buat skill cmni..
    tetap comel..
    jgn papa dia buat aksi cmni udah..
    huduh jadinyer 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *