Terapkan Semangat Cinta Parti Sejak Kecil.

image

Alahai budak-budak sebelah rumah ni, comel okey mereka petang tadi main depan pintu pagar dengan menyanyikan lagu Negaraku dan sorak 1Malaysia sambil kibarkan bendera dacing Barisan Nasional.

image

image

Bendera tu memang ada dirumah dia kot sebab pernah nampak ayah dia pacakkan di pagar rumah masa PRU yang lepas. Kami dalam rumah tengok aksi mereka sambil gelak-gelak. Memang nak keluar juga pergi makan malam, waktu tu ada seorang daripada budak tu tegur “eh ada orang”….hehe mesti dia segan sebab menyanyi secara bebas ingatkan orang tak dengar.

Seorang budak tanya soalan nak cover malu “nak pergi mana ni”, aku jawab nak pergi jalan-jalan.

Hidup BN, Sayangi BN…eh tetiba 🙂

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

2 Responses

  1. Nadot says:

    Hahaha… comel je budak-budak tu… kecik2 dah bersemangat betul… 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.