Gigi Pertama Aqil Sudah Muncul.

image

Alhamdulillah syukur anakku Aqil membesar dengan sihat dan perkembangan normal. Gigi pertama sudah kelihatan cuma belum keluar sepenuhnya lagi. Dalam pada aku bergembira ada insan yang akan berduka tidak lain dan tidak bukan ialah Mamanya yang akan alami aksi gigitan manja Aqil ketika menyusu.

Aku hanya mampu memberi sokongan moral sahaja selebihnya bertabahlah sayang isteriku…hehe. Saat ini Aqil punya badan ada rasa panas-panas sedikit mungkin demam tumbuh gigi agaknya.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

8 Responses

  1. yanmie says:

    Salam,

    Wah makin hensemlah lepas ni hihi. Irfan ni gigi dah tumbuh bnyk, gigi geraham pun dah tumbuh. tiap kali menyusu tiap kali tu ibu menjerit kena gigit…sakit wooo hahhahaa. bertabahlah mama aqil hehee

  2. puanbee says:

    memang akan demam2 skit .. mcm syamim ritu demam banyak … apa tidaknya dua sekali ..

    p/s nak update gak ..dpt idea dr sini hehe

  3. Hairul Azni says:

    Semakin comellah Aqil lepas ni..dan kuat menggigit.. 🙂

  4. Bungkilan says:

    Seksanya anak time nak tumbuh gigi. Sampai demam tu. Ibu bapa yang akan berasa risau.

  5. Kena ajar berus gigi selalu lepas nie

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.