Dapat Kad Raya daripada Kak Kujie.

Jumaat lepas lagi dapatnya kad ucapan Selamat Hari Raya daripada blogger hebat kak Kujie ni. Nampaknya tahun ini aku dah dapat 2 keping kad ucapan, suatu pencapaian terbaik dalam era Facebook.

image

Nak pecah kaca pecah gelas lepas baca harap balas macam tak sempat dah. Oleh itu didedikasikan ucapan Selamat Hari Raya buat kak Kujie sekeluarga dari kami sekeluarga juga. Semoga raya tahun ini bermakna dan meriah dalam kadar sepatutnya, tak gitu kak…hehe.

image

Cuba teka tu tulisan tangan kak Kujie atau anaknya Intan selaku PA beliau? Sila tinggalkan jawapan anda di ruangan komen. Tiada hadiah…haha.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

4 Responses

  1. Mus says:

    lain rasanya dapat kad kertas mcm ni

  2. JAYMIEE says:

    dah lama tak dapat kad raya dari individu ….

  3. hanari says:

    Sudah lama sekali tidak pernah berkirim atau dikirim kartu ucapan hari raya.

  4. Kujie says:

    intan lah tu…. kak jie pun tak tengok dia tulis apa
    hehehe

    selamat hari raya ejam dan keluarga

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.