Ku Susukan Dikau Dengan Penuh Kasih.

image

Penuh berbunga sekali tajuk entri ni sedangkan nak cerita pasal sebotol susu untuk si Aqil setiap kali lepas ambil dia dari rumah nenek pengasuh. Jam 4 lebih memang sebotol lagi diperlukan selain tujuannya untuk menenangkan dia sementara menunggu mamanya pulang dari kerja. Lepas susu kasih pujuk sikit lepas tu letak dalam buaian, mesti lena. Bila dia dah lelap dapatlah tunaikan solat Asar.

Menyusu dicelah kangkang papanya dah jadi port selesa buat dia. Teknik “menundukkan” anak juga ni…hehe.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

7 Responses

  1. teknik tundukkan anak tu yang mahal sebenarnya.Kalau kena cara baru anak ikut kita.Kalau tak,memang payah la..
    Eh,terlebih suda macam dah ada anak pulak mengomen.hehehe.

    Selamat Hari Raya Aidilfitri Bro! 🙂
    Jangan lupa datang beraya ke BLOG saya pula! 🙂

  2. Fuh.. Siap ada teknik nak menundukkan anak ye. Hehe.

  3. Bi Chat says:

    Doing this will give you a glow and also give you something to occupy
    your time instead of thinking about him. Generally , people use text to communicate but, it is no longer just text that is used;
    it has become a multimedia affair. If you suspect you’re teen is using Oo – Voo or other video call applications in a
    harmful or risky way you can use a keylogger, computer or mobile spy monitoring software to find out if any rules have
    been broken.

    my site Bi Chat

  4. titan says:

    budak-budak memang suka duduk kat situ. haha..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.