Situasi Papa Dengan Anak-Anak Yang Menunggu Mamanya Pulang.

image

Tajuk tak ingat punya panjang, datanglah biol ejam ni. Marah Google kalau tajuk panjang begini..kena babap nanti..hehe. Bila tengok ragam anak dan dapat coretkan sedikit kenangan di blog sudah cukup menggembirakan hati ini.

Sekarang mama mereka kerja di lokasi baru dengan jarak perjalanan sehala adalah sejam. Seawal jam 6.30 pagi dah hantar anak-anak, belah petang papa yang ambil sambil jalan kaki jer sebab ada 1 kereta jer kan. Mamanya sampai ke rumah dah jam 6 petang, sementara itu kenalah papa mainkan peranan bagi tenang situasi.

Dalam apa keadaan dan situasi aku sayang keluarga dan anak-anak aku tidak kira susah senang.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini “Setiap Gambar Ada Cerita”. Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

4 Responses

  1. titan says:

    pehh..satu jam tu. lama juga tu wehh..

    • Ejam Othman says:

      memang jauh, kesian juga dengan situasi ni,
      masih berkira-kira untuk langkah seterusnya dalam mencari jalan terbaik untuk memudahkan kami di kemudian hari.
      semoga Allah permudahkan.

  2. KiD says:

    lama juga tu kalau di kirakan… papa jaga elok-elok yea…

  3. Aishah Ahmad says:

    jauhnya perjalanan sejam tu.keluar rumah langit masih gelap.gigihnya wanita zaman sekarang

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *