Bayi 10kg Dalam Tupper Cabinet.

image

Ini kisah hari Jumaat yang lepas waktu kami sedang sibuk kemas kain baju untuk balik kampung. Aqil masuk dalam bilik dan dia nampak ada ruang dan peluang untuk masuk dalam Tupper Cabinet tu. Buka pintu kabinet tu dan masuk tanpa rasa bersalah, rasa macam nak geget jer budak bambam ni.

image

Berat Aqil sekarang dah 10kg untuk umur setahun. Boleh tahan kuat juga kepingan Tupper Cabinet ini boleh menampung berat budak comel ni. Kalau adik dah masuk abang pun nak join sama. Haq punya berat dalam 13kg sekarang, nasib baik mampu bertahan lagi.

Semoga lepas balik dari kampung nanti mereka lupakan tentang bermain dalam kabinet itu suatu keseronokan…jika tidak…oh tidak terbayang kemusnahan yang bakal terjadi.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

6 Responses

  1. imaginasi yang tinggi tuer.

  2. Hairul Azni says:

    Haha..kalau pecah, alamatnya kena beli baru la..Aqil..Aqil..

  3. zie fauzi says:

    10kg dah dia.. huhuhu..kalah kak Humaira ni… Maira nak masuk 2 tahun berat baru 8.3kg…

  4. cammy says:

    hehe comeynye baby..mcm anak sy jgk setahun 10kg

  5. tenun says:

    mantap deh bayinya, gede banget, heheh

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.