Apa Aqil Buat Dalam Bilik Yang Gelap?

image

Geram Papa tengok anak bongsu nama Aqil ini, kalau dia nak buat sesuatu usaha nak dapatkan tu memang akan diletakkan dalam level mesti dapat juga. Lepas solat maghrib tadi lampu bilik tu dipadamkan tapi memandangkan dia dah tahu ada benda nak buat main maka lepas aku keluar dia masuk sendiri.

image

Alat itu Paklang dia yang punya yang diletakkan di rumah atoknya. Seronok buat main tolak-tolak benda tu, Papa pun tak tahu apa nama alat tu.

image

Bila dah kantoi pandai buat muka nak pujuk minta kebenaran untuk teruskan aktiviti dalam gelap tu. Mainlah anak janji puashati dan yang pasti tak membahayakan diri.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini “Setiap Gambar Ada Cerita”. Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

7 Responses

  1. titan says:

    apa benda yang dia buat tu haa..

  2. Kalau dah nama Aqil tu memang pajang akal.

  3. KiD says:

    jangan gelap gelap sangat tau.. hehehehee

  4. Kaze Razak says:

    Tgk Aqil minat jd Dj ni hehehe…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *