Sarung Lengan Kurangkan Belang-belang.

image

Kisah sarung lengan pun nak ceritakan di blog? #sukati ler ini blog aku…hehe. Jangan marah yer saja jer nal mulakan cerita begitu, siap selitkan hashtag lagi macam hashtag yang tengah trending sekarang #aleuto tu. Ok berbalik pada tajuk cerita.

Sarung lengan ini sengaja aku beli untuk dipakai ketika memandu kereta waktu siang hari yang panas. Tangan aku ini dah berbelang-belang kesan hangus dibakar pancaran marahari.

image

Walaupun sarung separuh itu sudah cukup ketika pakai baju berlengan pendek. Bahagian yang ingin ditutup dah tertutup. Aku beli dua pasang warna hitam dan kelabu. Semoga bertahan lama sarung lengan tersebut.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

5 Responses

  1. suami saya sangat la tak suka pakai sarung lengan ni,panas katanya!

  2. Husband pun ada nampak belang sebab naik motor pakai baju lengan pendek jer.

  3. Roberta says:

    I truly wis to inspect out the exact same state-of-the-art blog posts
    by you in the future. I will certainly bookmark your blog site and keep checking for brand-new details.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.