Punah dan Pasrah.

image

Beberapa keping panel Tupper Cabinet yang pernah aku ceritakan sebelum ini terpaksa ditanggalkan akibat rosak dan kerap tertanggal hasil kerja dua hero kami Haq dan Aqil. Ada panel hitam tu sampai bengkok bila Aqil bam bam duduk atasnya dan tetanggal.

image

Bila dah terbuka begini mudahlah jadi tempat lepak mereka berdua, asal masuk ke bilik sahaja situlah tujunya. Baju dan seluar yang bergantung tu kadang-kadang jadi bahan mainan juga dan haruslah bertempik Papanya ini…hehe.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

2 Responses

  1. imran says:

    biasa lah kan budak-budak mahu main.

  2. titan says:

    haha..

    senang dah diorang nak ambil apa-apa lepas ni maa..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.