Wallet Lelaki Corak Askar.

image

Yeyeh dah sampai pun wallet askar yang ditunggu-tunggu ini. Kebetulan kawan di FB ada tunjuk gambar ini terus terbekenan. Bukan saja-saja berkenan tapi memang dah tiba waktunya untuk tukar wallet yang dibeli dari Zalora sebelum ini yang telah mula rosak dimakan usia (hampir 2 tahun berjasa).

image

image

Kali ini cuba kualiti barang Sophie pula. Kita tengok boleh bertahan berapa lama produk “Produksi Indonesia” ini. Dari segi kualiti sentuhan tangan aku ok dah sebab jenis kain pada bahagian luarnya kalau kotor boleh basuh.

image

Ruangan yang disediakan tidak banyak tapi cukup dah untuk selit kad yang penting sahaja. Lagi banyak ruang lagi banyak nak selit dan kesudahannya cepatlah juga jahanam wallet tu. Mereka yang gemar simpan resit pembelian dalam wallet sangat tidak digalakkan pakai wallet nipis begini sebab tak kena jiwanya….hehe *ayat perli ni*

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

3 Responses

  1. ohcikgu says:

    Nasib baik dompet masih ok. Lom wajib tukar lagi..

  2. ikhwan says:

    dompet askar ni dah banyak menyaksikan wang keluar masuk 🙂

  3. Aishah Ahmad says:

    Sophie tu produk indonesia ke..ingatkan Paris.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.