Episod Akhir Zahira.

image

Hari ini merupakan episod terakhir drama bersiri Zahira dalam slot Samarinda di TV3. Adakah penghujungnya memberikan bahagia buat Zahira? Siapa pula pilihan hatinya?

image

Sofian kawan kepada Zahira yang banyak buat hal dengan Zahira pun dah minta maaf tanda sesalan.

image

Zahira dah muncul semula dan jumpa kawan baiknya.

image

image

image

Babak ni kelakar seram, boleh pula Encik Iqbal perasan Zahira tengah landing baik atas sofa di ruang tamu. Rindu leteww…hehe.

image

image

Zahira jumpa Zahid untuk pulangkan cincin tunang dan nasib baiklah Zahid boleh terima dengan akal yang waras.

image

Zahira bawa Idlan dan Izaty jalan-jalan hasil perancangan Mak Yam dan Nenek mereka. Aku tengok lokasi menara tu pun dah seram kenapalah dibawanya budak-budak tu naik atas.

image

image

Dah jumpa boleh pula bertekak dulu. Berlawan-lawan cakap pula mereka masing-masing nak menang. Ada juga aku campak dua-dua dalam tasik tu…opppsss teremosi.

image

Akhirnya Iqbal buat pengakuan berani mati punya. Dan mereka berpelukan macam tak salah seperti kes kpop peluk awek bertudung tu…hehe

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.