Basikal Pun Boleh Beli Online Sekarang.

image

Aku ingatkan kotak kecil sahaja sekali sampai bukan main panjang kotaknya. Isi di dalam adalah sebuah basikal saiz 26 inci. Ambil gambar kotak sahaja dulu sebab ianya bukan milik aku, kawan minta tolong belikan.

Satu perkara yang memeranjatkan ialah tidak disangka-sangka pula cepat sampainya. Hari Selasa aku buat pembayaran di Lazada Malaysia dan hari ini Khamis dah sampai walhal pagi tadi baru dapat sms ingatkan esok baru sampai barang ini.

Oklah janji sampai nanti biar tuannya bawa balik dan pasang sendiri lepas itu aku tempek gambar lagi nak tengok tahap kualitinya.

Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

You may also like...

1 Response

  1. titan says:

    lazada dengan zalora dah cepat dah hantar sekarang.

    dah tak macam dulu.

    kira ok lah tu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.