Home » Articles posted by Ejam Othman (Page 2)

Author Archives: Ejam Othman

About Ejam Othman

Saya Ejam atau nama sebenarnya Mohd Hairulnizam Bin Othman adalah seorang blogger separuh masa. Kini berkhidmat untuk rakyat jelata. Minat menulis dan merakam gambar sesuai dengan tagline blog ini "Setiap Gambar Ada Cerita". Hubungi atau kenali saya lebih lanjut. Saya juga menyediakan ruang Advertorial berbayar di blog ini.

Sedapnya Mee Kari Kemaman Kopitiam Starmall Mentakab.

Malam semalam kami sekeluarga keluar makan di Kemaman Kopitiam Starmall Mentakab dengan tujuan isteriku ingin berjumpa rakannya yang bakal bertukar lokasi kerja bermula November nanti. Kira macam mini reunion jugalah. Kisah reunion itu tunggu isteriku update blognya kalau dia rajinlah…hehe....
Read More »

Jambu Sebiji Lobak Sebatang.

Geram jer papa tengok Aqil ni, waktu di rumah atok hari tu dia buat perangai comel ini. Bila atoknya buka peti sejuk terus dia terkam buah jambu tu, atoknya dah potong sikit jadi nampaklah ruangan isi dalam buah tu yang...
Read More »

Kehidupan Seorang Pemuzik.

Ini gambar petang semalam. Sambil bagi susu sambil pegang pengetuk alat muzik tu dia minum sampai habis. Mata dah layan sangat nak tidurnya, aku biarkan jer sambil gosok belakang dia dan garu-garu manja kepala dia. Tidak sampai 5 minit lepas...
Read More »

Gatal Tangan Betul Budak Sekolah Ini.

Daripada jumlah 3 keping stiker yang sedia terpasang pada motor skuter aku hingga semalam hanya tinggal 1 sahaja lagi yang masih selamat, itu pun sebab emblem yang susah nak cabut. Jenis stiker yang lain habis dah hilang. Stiker pertama yang...
Read More »

Denaihati.com

Scroll To Top