admin Archive

Tertidur Ketika Main Masak-Masak.

Letih sangat Aqil ini, mesti tak tidur ketika di rumah nenek pengasuh. Sampai sahaja di rumah macam biasa kerjanya punggah main bersama abang Haq. Dalam pada bermain boleh lena. Tak sempat nak bagi susu dah lelap. Dah bangun nantilah baru buatkan susu untuk dia. ...Read More

Bersabarlah Wahai Ultraman Semua.

Kisah sedih di bulan puasa ini. Tengoklah apa jadi pada ultraman yang abang Haq dan Aqil dapat beberapa hari lepas, semuanya dah rosak gara-gara engineer muda bernama Aqil. Sebenarnya selepas sejam dah tanggal tangan ultraman tu dikerjakan. Mainan mereka memang beginilah kesudahannya dan sebab ...Read More

Haq Perasan Cermin Mata Baru Papanya.

Alhamdulillah siap dah cermin mata baru yang ditempah semalam. Kali ini aku cuba kedai lain pula kerana kedai sebelum ini telah masuk senarai hitam aku. Melayang RM380.00 untuk cermin baru kerana bingkai aku beli terus dari China dengan kos RM20 lebih kurang. Jadi dengan ...Read More

Tidur Bersama Ultraman.

Dalam sekelip mata tadi tengok tengah main ultraman tiba-tiba senyap dah baring di kaki Papa. Biarkan bebepara minit dulu nak tengok masih jaga atau tidak, minta abang Haq tengokkan dia cakap adik tidur. Budak Aqil ni kalau dah mengantuk sangat memang inilah gayanya. Sebelum ...Read More