Author: Ejam Othman

wpid-episod-akhir-zahira-04.jpg 0

Episod Akhir Zahira.

Hari ini merupakan episod terakhir drama bersiri Zahira dalam slot Samarinda di TV3. Adakah penghujungnya memberikan bahagia buat Zahira? Siapa pula pilihan hatinya? Sofian kawan kepada Zahira yang banyak buat hal dengan Zahira pun...

wpid-bingkai-cermin-mata-patah-01.jpg 1

Walaupun Patah Ku Pakai Juga.

Jangka hayat cermin mata aku ini tidak lama nampaknya. Apa boleh buat bila ada anak kecil yang cergas dan cerdas macam Aqil. Sehari kalau tak sentap cermin mata aku memang tak sah…hehe. Akhirnya patah...

wpid-aqil-kacau-haq-makan.jpg 1

Makan Dan Bergurau.

Malam tadi punya cerita sempat dirakamkan oleh Mamanya waktu aku menggosok baju kerja di dalam bilik kuarantin. Bila adik dan abang makan bersama inilah jadinya, abang nak makan adik ajak bergurau lepas tu bantai...

wpid-img_20150118_220200_eo.jpg 2

Penyanyi MOJO Di AJL29 Seorang Buta?

Sangat kagum dengan persembahan kumpulan MOJO di Anugerah Juara Lagu ke-29. Disebabkan penyanyi asal menarik diri Edry KRU menggantikan penyanyi kumpulan MOJO dengan seorang penyanyi buta. Siapakah beliau? Aku nak tahu juga secara detail...

wpid-haq-3-tahun-02.jpg 2

Haq 3 Tahun.

Alhamdulillah hari ini genap usia Haq 3 tahun. Syukur kehadrat Illahi atas kurniaan ini. Masih lagi teringat saat kelahirannya dan dugaan saat dalam kandungan juga. Allah dah rancang yang terbaik buat kami untuk mendapatkan...