Author: Ejam Othman

1

Yeyeh Dapat Tshirt Blogr.my

Alhamdulillah rezeki hari Jumaat dan hari kedua puasa. Dapat bungkusan yang tidak ditunggu. Bila tengok alamat penghantar baru sedar dari mana. Cantik tshirt putih dengan logo rasmi blogr.my di depan dan belakang. Kainnya pun...

1

Terawikh Pertama Haq dan Aqil.

Alhamdulillah malam tadi untuk solat tarawikh pertama bagi bulan Ramadhan ini kami berjaya bawa Haq dan Aqil. Ya pertama kali buat mereka yang berumur 3 tahun 5 bulan dan 1 tahun 9 bulan. Pada...

2

Kenderaan Berat Lebih Muatan.

Mana tak cepat jahanam mainan kalau dah si pemainnya ganas amat. Mainan yang berfungsi dengan tolak ke depan dan ke belakang dinaiknya atas mainan tu buat macam main basikal. Alahai anak bijak Papa dan...

5

Bermanja Dengan Kucing Liar.

Kisah tengah hari semalam waktu ada ceramah di ABS Temerloh yang wajib hadir. Ketika rehat tengah hari selepas makan dan siap solat Zohor maka aku lepaklah bawah pokok dekat pondok pengawal, datang anak kucing...

7

Ke Kuala Gandah Tengok Gajah.

Alhamdulillah, mak mertua dan adik ipar dari Kelantan selamat sampai petang semalam. Memandangkan cuti sekolah dan cuti umum maka hajat Tokma nak tengok cucu nama Haq dan Aqil dapat dilaksanakan perancangannya. Pagi tadi ke...