Aku Dan Kehidupan Archive

Yeyeh Dapat Tshirt Blogr.my

Alhamdulillah rezeki hari Jumaat dan hari kedua puasa. Dapat bungkusan yang tidak ditunggu. Bila tengok alamat penghantar baru sedar dari mana. Cantik tshirt putih dengan logo rasmi blogr.my di depan dan belakang. Kainnya pun lebih tebal. Terima kasih untuk hadiah ini hasil dari peraduan ...Read More

Kenderaan Berat Lebih Muatan.

Mana tak cepat jahanam mainan kalau dah si pemainnya ganas amat. Mainan yang berfungsi dengan tolak ke depan dan ke belakang dinaiknya atas mainan tu buat macam main basikal. Alahai anak bijak Papa dan Mama ni. Walaupun dia duduk terbalik arahnya tapi disebabkan nak ...Read More

Bermanja Dengan Kucing Liar.

Kisah tengah hari semalam waktu ada ceramah di ABS Temerloh yang wajib hadir. Ketika rehat tengah hari selepas makan dan siap solat Zohor maka aku lepaklah bawah pokok dekat pondok pengawal, datang anak kucing ini minta nak bermanja-manja. Bukan main lagi menggeselnya nasib baik ...Read More