Pemenang Bertuah 3 Set Earphone.

Seperti yang dijanjikan sebelum ini bahawa hari ini 15 Januari 2014 pemenang bertuah 3 set earphone jenis Scosche Noise Isolation Earbuds thudBUDS – HP200CF yang berharga RM49.90 setiap satu akan diumumkan. Mereka yang bertuah adalah seperti berikut:- Warna Merah – Hafiz Rahim. Warna Putih...
Read More »

Bateri Motor Meragam.

Alhamdulillah nasib baik motor tak boleh hidup selepas siap hantar barang pelanggan di pejabat Poslaju. Elok keluar nak hidupkan motor terus takde kuasa. Sebaris dengan Poslaju tersebut ada 2 bengkel motor maka tolak motor terus ke bengkel tersebut. Sudah hampir...
Read More »

Sedapnya Cakar Ayam.

Rasa macam dah lama tak makan kuih cakar ayam ini. Kebetulan hari tu jumpa terus borong. Rasanya sedap, rangup dan tak manis melampau sangat jadi bila makan tak cepat rasa muak. Kerangupannya ketika dikunyah benar-benar menggoda jiwa. Tengok ayat sales...
Read More »

Nak Teman Papa Berjaga.

Sekarang jam menunjukkan pukul 11.45 malam, aku masih berjaga sebab tengok drama Luth Mahfuz. Aqil dan mamanya dah tidur lena. Haq pula keluar masuk bilik tapi masih tak nak tidur. Dia ambil iPad minta aku pasangkan Youtube Boboiboy. Sambil tengok...
Read More »
Scroll To Top